Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com

Kolega do zákaznického servisu

EMPATIE JE VÁM VLASTNÍ A SVÉ ÚKOLY ZVLÁDÁTE EFEKTIVNĚ?

 

Jsme Omnitron, menší česká společnost. Účelem naší společnosti je pomáhat zákazníkům aplikovat baterie a akumulátory tak, aby aplikace s nimi byly bezpečné, spolehlivé a funkční a způsobovaly u zákazníků expanzi a prosperitu.

Díky naší profesionální práci se snažíme rozšířit povědomí zákazníků o nezávislých zdrojích energií. Neustále rosteme, a proto rozšiřujeme naše řady a v tuto chvíli uvítáme nového člena týmu do našeho:

 

Zákaznického servisu

  • Zákazník je pro Vás na prvním místě?
  • Máte zkušenosti s B2B obchodem?
  • Dokážete zorganizovat práci sobě i svým podřízeným?
  • Stanovení priorit je Vaše každodenní výzva?

Pokud byla Vaše odpověď 4x „ano“, tak možná hledáme právě Vás.

A co bude Vaší náplní práce?

 

Výsledkem vaší práce bude:

  • Zkoordinovaná expedice zboží.
  • Včasné zpracování zakázek.
  • Informovaný zákazník je i spokojený zákazník.

 

Ke splnění těchto cílů Vám pomůže:

  • Skvělý tým a řádné zaškolení.
  • Vaše schopnost efektivně komunikovat a vytvářet porozumění s klienty.
  • AJ – kterou využijete jak v emailové, tak v tel. komunikaci.
  • Férový přístup vedení.
  • Vaše snaha učit se a rozšiřovat své znalosti v sortimentu baterií a akumulátorů.
  • Vaše praxe na obdobné pozici = Vaše plus.
  • SIM s datovým tarifem.
  • Stravenkový paušál.

 

Vaše pozitiva, nadšení a dobré výsledky Vás mohou dovést na vedoucí pozici.

 

VŠ vzdělání není podmínkou, ale znalosti v oblasti elektroniky či baterií budou Vaší výhodou, můžete být třeba absolvent SŠ, zapálený modelář, nebo máte dlouholetou zkušenost na zákaznickém servisu – u nás jsou dveře otevřené všem a tak pokud Vás baví práce v kanceláři, toužíš po změně a víš, že pro nás budeš přínosem, tak nám zašli svůj životopis.